Sälen över nyår


Runt halv 6-tiden ramlade detta trevliga sms in från Annalarsson;

"Hallå snygging, vad säger du om att ta en
bil och dra upp till sälen måndag-fredag?"

Eftersom vi pratat om detta väldigt många gånger hade jag det redan långt bak i huvudet. Jag har tänkt hela kvällen och nu har vi faktiskt bestämt oss för att dra upp till hennes bror i sälen över nyår. Det är ju trots allt bara 4 nätter.

Nu jäklar ska det laddas upp med musik!


Ikväll har det blivit massa mys med Hanna då de varit här på middag.
Kusiner är bra att ha! : )

Kommentarer
Postat av: johanna

VA? Lämnar du oss över nyår Alex? nu blir jag lite ledsen i ögat.

2008-12-28 @ 00:24:06
URL: http://johannajosephsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

det var den orsaken som gjorde att jag tvekade in i det sista. Det var inget lätt beslut direkt. Jag hoppas ni får det supermysigt så hörs vi av. puss

2008-12-28 @ 11:49:08
Postat av: Hanna Karlsson

Tack för en super mysigt kväll <3

hoppas ni får det skoj uppe i vinterland, tvivlar inte en sekund på det =) Puss och kärlek

2008-12-28 @ 12:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0