NICE!


Igår spenderades några timmar i haverdalshallen med mina grrrls! Fotboll inomhus har alltid varit en stor favorit och känslan av att kunna hitta varandra perfekt på planen är svårslagen!

Idag däremot har det varit jobb för hela slanten. Sista dagen på praktiken och jag kan inte förstå vart dessa 5 veckor har tagit vägen. Det har varit intensiva veckor samtidigt som vi har haft riktigt kul emellanåt. Utan dig Emma hade det inte alls varit samma sak. Älskar att vi har exakt samma humor!

Fick ett hett erbjudande på sms då jöns och joey skulle mysa i haverdal ikväll. Blev ju tyvärr inget join på det trots att det var precis vad jag var sugen på.

I morgon ska jag sitta bänkad i getingehallen och följa två stjärnor som spelar DM. Det är Kajsa och Amanda som spelar och det ska bli grymt kul att se. Dessa damer spelar numera i Div.1 och jag tvekar inte en sekund på att de kommer gå riktigt långt en dag.

På kvällen blir det utgång, vilket är NICE! Alldeles för längesen och jag känner mig ganska taggad faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Kitty

Ska ni också ut? :D Jag med! Ses isåfall ju! Skoj som fan.

2008-12-06 @ 02:16:43
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ah men visst serru =) ses på stan!

2008-12-06 @ 14:43:13
Postat av: Emma

Den är oslagbar! Du har förgyllt tiden på sjukhuset och utan dig hade det inte vart lika kul.

2008-12-06 @ 23:53:06
URL: http://emmaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0