Cup i Gislaved


Något mer knepigt system på en turnering har nog ingen av oss varit med om förut. Det var så krångligt att jag inte ens ger mig in på att förklara det. Cupens arrangemang får ett stort minus av oss alla. Dock är det inte färdigspelat än..

Efter många timmars väntan på en iskall läktare och flera irriterande besked gick vi till slut vidare till morgondagen.
I morgon åker vi alltså tillbaka till Gislaved och kämpar om medaljer.

Slänger in en bild på Kittan som ska joina oss på planen i morgon igen efter flera månaders skada. NICE!




Efter flera timmar i kylan känns kroppen inte direkt på topp.
Nu väntar därför sängen och Mamma Mia på mig, precis vad jag behöver!

Alexandra - Tagga igång nu tjejer!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Så söt du är :)

Ska bli kul att spela, som fan =)

2008-12-13 @ 23:09:31
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Kajsa

bra att ni gick vidare,

hoppas du kommer hem med en guldmedalj :D

lycka till

2008-12-14 @ 11:10:54
Postat av: Anna

Guld till oss!

Trevligt värre må jag säga. Kommer inte sluta läsa din blogg snygging. No way! :)

2008-12-14 @ 23:12:07
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0