here we go


Nu har även jag hittat hit. Som trogen läsare av ett flertal bloggar dagligen tänkte även jag försöka få ihop några rader.
Med pepping från min vän Jöns kommer här ett försök!


Fick en lång och behövlig sovmorgon idag då varken praktik eller skola stod på schemat.
Skulle egentligen tagit mig till sannarp för att köpa en biljett till studentfesten som är nästa torsdag, men sängen var alldeles för skön.

Har blivit en lugn kväll i form av idol och godis.
Tycker dock Johan Palm sjunger som en kråka och förstår inte att han fortfarande är kvar.

Alexandra - skönt med helg

Kommentarer
Postat av: Kitty

Har du inte märkt att Johan Palm är så sjukt lik min kusin? Lennie;)

2008-11-14 @ 23:53:37
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha nu när du säger det så! det är ju faktiskt galet likt :s

2008-11-15 @ 11:30:04
Postat av: Anna

Åh, jag hade nästan tappat hoppet. Alex is blogging and I like very much! Johan Palm sjunger inte, han kraxar med sin målbrottsröst så att man blir medvetslös. Det börjar bli pinsamt...

2008-11-17 @ 09:12:37
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/
Postat av: Victor

HAHA ALex Johan Plam är ju skön och har en sköns stil:) han är mannen <33

2008-11-22 @ 17:08:54
Postat av: ems

du har rätt, johan palm är värdelös med stora bokstäver. Kul att du har hittat till bloggvärlden ;)

2008-11-23 @ 17:09:49
URL: http://rushhour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0