Slut på energi


Här sitter jag och tar det lilla lugna då jag är helt slut efter veckans jobb. Det där med arbetsliv tar på krafterna alltså ; ) Dagens fotboll tog tydligen en del krafter även den.
Verkar vara en del som kör utång ikväll och jag hade verkligen velat hänga på då det känns som evigheter sen sist. Får tagga igång inför nästa istället.

Kort och gott -
Fredag - jobb till 16.00, kvällen tillbringades med Anna.
Lördag - DM i slöinge vilket inte gick något vidare, ikväll blir tv:n min vän och jag hoppas han har något bra att erbjuda.
Söndag - Julskyltning med samma dam som jag tillbringade min fredagskväll med.

Nu tänkte jag krypa ner och se vad min vän har att erbjuda

Kommentarer
Postat av: Anna

I like it when you call my namne ;) <3

2008-11-30 @ 20:12:16
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0