Julskyltning


Då var man hemma igen efter ett par timmar på stan. Gick in och ut i affärer och trängdes bland folk samtidigt som det luktade glögg överallt och spelades julmusik. Allt var som det ska helt enkelt.
Fick dock inte med mig några klappar hem då jag inte har den blekaste om vad jag ska köpa. Har ju trots allt hela 24 dagar på mig att fixa det. Är det inte knepigt att det är julafton om 24 dagar?
Jag har varken någon julkänsla eller ens funderat på vad jag önskar mig i julklapp. Får väl testa med att köra jullåtar ett par dagar samt knapra ihop en önskelista.

Alexandra - vad önskar ni er?

Kommentarer
Postat av: Kitty

En ny plattång, laddare till min ipod och lite träningssaker samt presentkort på carlings :) tror jag!

2008-12-01 @ 14:10:30
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0