Utbildningsmässa


Idag var det utbildningsmässa i Malmö. Jag blev tyvärr inte mycket klokare av dagen då allt mest var stort och förvirrande. Vi lyckades i alla fall ta oss runt stället och plocka ihop en del broschyrer och få svar på ett par frågor. Får nog säga att Lund var den studentstad som lockade mest.

De timmar som återstod när vi kände oss nöjda fördrev vi på en restaurang mitt i smeten. Sega och mätta satt vi och pratade skit tills bussarna rullade mot Halmstad igen. Det är tur att jag har så fina vänner!


I morgon väntar en lång och skön sovmorgon. Därefter praktik vilket är väldigt kul och givande! Bara 1 vecka kvar av den nu. Tiden går fort och det gillar jag såklart. Dock missar jag morgondagens träning, illa illa! Känns som om jag behöver den tiden tillsammans med mina damer.



Kommentarer
Postat av: Anna

Lund is the shit! ;D

Missa träningen? No way Alex! Varför då? Hade ju sett fram emot att få träffa dig. Nu blev jag ledsen i ögat :'(

2008-11-27 @ 08:48:49
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Nää, mkt klokare blev vi inte! Känner mig bara mer förvirrad.

Ha så kul på praktiken :)

2008-11-27 @ 11:05:46
URL: http://emmaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0