tripp till gekås


Eftersom både jag och Jöns var lediga idag bestämde vi oss för att köra till gekås.
Det var vi inte ensamma om kan jag säga. Efter att vi parkerat långt åt skogen kom vi äntligen in i röran.
Blev en del timmar i varuhuset varav en av de timmarna gick åt till att välja julstjärnor..det var lättare sagt än gjort.
När vi fyllt vår vagn och krockat med x antal tanter tyckte vi det var dax att gå ut för att köra hemåt igen.

Min snygga vän köpte en micro


You' re grait!


Nu är det dax för ett avsnitt av Ensam mamma söker. Börjar ju dra ihop sig mot slutet. Spännande värre ; )

Alexandra - vill ha snö


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, om din vän är så jävla snygg vet jag inte men en microvågsugn blev det. Säg inget till mamma och pappa bara ;) blev det fins med julstjärnorna min vän eller ska vi åka tillbaka och byta? Tack för idag! Du är allt bra! <3

2008-11-18 @ 20:55:38
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/
Postat av: Kitty

Låter mysigt :D

Gekås är mysigt på julen.

2008-11-19 @ 22:29:01
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0