Hejhejhallå


Fruktansvärt seg dag idag. Tänk att en träning med damerna och ett telefonsamtal till grannlandet kan ge så mycket ny energi och glädje.

Har en lång och skön helg framför mig vilken ska tillbringas i vänners sällskap. väldigt mysigt!


Hoppas alla 3:or har en grym kväll på Morfars.


näe, nu fångas jag snart av John Blund och borde sova för längesen.
Kvällens godnatt-sms landade för ett bra tag sen, vilket även det är ett tecken på att jag suttit här alldeles för länge.


Hur kunde klockan bli 00.08?

Alexandra - vänner

Kommentarer
Postat av: Jönne

du menar joe blind va? <3

2008-11-22 @ 18:12:25
Postat av: Alexpalex

haha jag skrev Joe Blind först, men suddade

2008-11-22 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0