25 april


God morgon vänner.

Vaknade redan vid 08.20 idag, gick ut en sväng och kände på mig att det kommer bli en riktigt bra dag idag.
Vädernissarna har lovat årets första sommarvärme, hela 24 grader.

Idag
♥ strax blir det frukost ute i solen, där jag nog även kommer stanna en bra stund.
♥ vid halv 1 kommer emma till mig och myser innan vi drar oss mot Tranan och kollar fotboll.
♥ ikväll blir det utgång med min fina anna.

Det blir en utedag helt enkelt. Därför vore det himla bra om nissarna kunde ha rätt om dagens väder. Fotboll, grönt gräs och solsken är en sådär riktigt nice kombo! Även lite värme senare på stan hade såklart varit härligt.

Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0