ibland lyckas man


Tänkte bjuda er på gårdagens tabbe.
Här är några rader från Annas blogg.

"Sen jag kom hem från Afrika har jag inte entrat Halmstads gator nattetid en enda gång. Igår blev det ändring och det blev en riktig lyckad utekväll. Jag hade väldigt roligt och inte minst på bussen påväg in till city, som vi för övrigt lyckades tajma in perfekt, och allt är Alexandra Karlssons förtjänst. Jag skrattade så tårarna sprutade och det kändes som om min mascara gjort två svarta streck på mina kinder. En riktig tabbe lyckades fröken göra då hon inte såg att den omtalade satt i bussätet precis framför henne. Lågt talade hon inte heller efter några x-cider. Det gick inte att hålla sig för skratt, totalt omöjligt! Det bästa var att killen i framsätet hörde allt och reagerade med att sträcka upp tummen i luften, “smidigt”. Jag kommer för alltid komma ihåg det här Alex. Jag säger bara woodi på den, haha!"

Det sägs att ett gott skratt förlänger livet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, gratisreklam! ;)



2009-04-26 @ 14:40:04
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0