lekdag hos Jöns

Igår efter träningen körde jag hem till min fina vän Anna. När vi fått mat i magen la vi oss ute i stolarna och gottade oss en bra stund. En såpass bra stund att jag senare på kvällen var helt bränd. Så kan det gå.

Till slut hade vi tillsammans hunnit med att både somna, läsa hela fotbollsmagasinet, spana på utbildningar samt uppdatera varandra om våra allt för intressanta liv.

Vi kände därför för att ta en paus från solen en stund och Anna drog ut mig på en promenad på landet. Det var hur mysigt som helst och jag försökte glatt trampa på i gångmästarjönnes tempo. PUH. Tänkte att vi måste ju ha gått 1 mil, minst när vi äntligen såg vårt mål. hah knappast..


Jöns la sig ganska stiligt efter att ha gungat lite för mycket i solstolen.

Den tjejen alltså! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Smidig som man är!

Tycker det var en extremt intressant uppdatering iallafall ;)



2009-04-14 @ 21:50:44
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0