sov gott!


Det var fullt hus på tranevall ikväll.
Damer som tränade och herrar som spelade ut gullbrandstorp och vann den matchen med 4-1. Applåder och visslingar. Det är roligt att det går bra för ett av b-lagen i föreningen..
Rykten säger att damernas b-lag förlorade med 2 2-0 mot oskarström. Stämmer det? ha.

Även Joey är hemma från Göteborg ett par dagar, så sällskapet var det då inget att klaga på.


I morgon är jag ledig, igen. En lång och härlig sovmorgon väntar. Tungt att höra det? ; )

Nu däremot blir det film!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blev nästan lite smått irriterad när ingen ville svara mig på harplingebloggen om hur det hade gått för b-laget men i efterhand kan jag godta en sådan ignorering. Det är bara att ta nya tag ;)

2009-04-23 @ 08:43:50
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0