SUNday


Vilken sommarvärme vi fick!

Låg ute och tog det lilla lugna en stund på förmiddagen innan släkten började rulla in runt 3-tiden.

Saknade dock den här pricken;
 
kusin vitamin.


Framåt kvällen satte vi oss på uteserveringarna en stund, premiär för året för min del. När vi några timmar senare fått nog av det körde vi vidare till Nickes där grabbarna grus självklart skulle lira fifa. En match funkar, även två. Tredje matchen däremot.. nja då är det inge roligt längre.

Istället brummades det vidare till ett betydligt mysigare ställe! Perfekt kväll som jag vill göra igen, igen och igen : )
iiiiih!

Nu väntar sängen på mig, så jag måste kila.

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

naaaw jag önskar att jag kunde följt med men kände att jag va tvungen att kolla lägenheten. Får bjuda dig och fredrik på grillat i sommar innan en utgång ;) Puss

2009-04-14 @ 15:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0