två dagars ledighet


Eftersom tvåorna har haft yrkesmässa på sannarpsgymnasiet idag fick alla treor en ledig dag. Himla härligt såklart. Istället har jag och mamma sprungit in och ut i Halmstads affärer i ett par timmar.

Både studentklänning och studentskor fick följa med mig hem minsann. Nu jäklar är jag redo!


Ikväll blir det fotboll med mina damer. Dock har min årliga dos av benhinneinflammation kommit nu, så det blir att ta plats på avbytarbänken. Efter tre år i rad börjar man faktiskt bli ganska van. Men ni anar inte hur surt det är att inte kunna vara med nu när matcherna dragit igång och gräset är grönt och solen skiner. It sucks.

Nu ropas det käk.
Vi ses på tranan ladies.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, på lördag på lördag på lördag!

2009-04-22 @ 21:34:40
Postat av: S as in Sofia

Ja I like my new bike :):)

Åhh var köpte du klänningen?

2009-04-22 @ 21:46:43
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0