19-årsfest och fotboll


Igår var det partajj uppe i fröllinge eftersom lilla Kittan fyllde 19. Efter en hel del tårtätande, snicksnackande med fotbollstjejerna och paketöppning började ögongen kännas sådär jobbigt tunga. Trötta och slitna rullade därför jag och jöns hem till min säng istället där vi slocknade så fort lampan gjort desamma.

Idag vaknade jag upp bredvid samma dam jag somnade bredvid igår. Tur va? Efter alla knepiga drömmar kunde jag andas ut när jag såg att hon låg kvar. ha.
När vi fått i oss i frukost och trixat med ett och annat brummade vi iväg till eurostop där vi svirade runt i väntan på att klockan skulle bli 13.30.

Kajsas Halmia skulle nämligen sparka igång serien idag och det ville vi se såklart. Du är så galet duktig och det är minsann inte många som kommer förbi dig där ute på högerkanten. Jag är så stolt över dig : )


Akakak och Ajajaj

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för hjälpen ur sängen. Utan dig hade jag aldrig klarat det!

2009-04-19 @ 22:48:46
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: Kajsa

tack alexandra:) kul att ni kollade

2009-04-20 @ 13:48:20
URL: http://anderssonkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0