11 december


Vaknade runt 10 i morse då pappa tyckte vi skulle åka till Falkenberg en sväng. Visst tänkte jag och drog på mig kläderna samtidigt som jag passade på att vakna till liv. Vi drog ett par rundor på stan efter jakt på klappar men precis som jag trodde hittade jag absolut ingenting. Vad tusan ska man köpa till folket?
Istället åkte vi hem till farmor och värmde oss en stund. och fikade. och sällskapade.

När vi landat på hemmaplan igen hann vi med både glögg, ett parti yatzi och matlagning innan klockan visade 19.

Därefter var kvällens schema ganska givet. YES. Idol såklart.
Eftersom 75 % av tv 4 består utav pauser och reklam hann jag mer än väl sätta mig vid burken en stund. Ska dock kila neråt nu igen...

Calle, Erik, Erik, Calle, Calle, Erik. Jadu. Vem vinner?
Har från första början trott att Erik varit given segrare men nu vet ej tusan alltså.

Den som lever får se : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0