inte hela vägen fram


Fotboll, fotboll, fotboll.

I går spelade vi Luciacup i Gislaved andra året i rad. Förra året stod vi som segrare i B-slutspelet och hade väl därför en del förväntningar även detta året.

Årets trupp såg dock inte alls ut som förra året vilket jag hade hoppats på. Det hade varit kul om samma damer fajtades för ännu en guldplats.


Men det gick bra för oss även i år. Vi gick ur gruppen som 2:a utan några förluster och fick därför spela semifinal i A-slutspelet. Där tog det dock stopp...

Trots att vi fick lämna Gislaved utan medaljer hade vi en grymt rolig dag tillsammans. Vår underbara norrlänning tog hem priset gång på gång på gång. Hennes helknäppa grammatik gjorde att vi vek oss av garv om och om igen. "Jag kommer till du sen", Jag gotta gå nu" och "Jag älskar du" är vardagssnack för de uppe i norr. Vi som känner Orädd vet att hon har en härlig inlevelseförmåga när hon berättar saker vilket gjorde det hela ännu roligare.



A - Hik, Hik, Hik.

Kommentarer
Postat av: Anni

sv: HAHAHA eller hur! Skrattar bara jag tänker på det, hahah. Sjukt go! ;D<3

2009-12-13 @ 16:55:45
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Synd tjejer! :( Alex vi hörs imorgon!

2009-12-14 @ 21:15:16
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: Kajsa

nu tycker jag det är dags för lite uppdatering! :)

2009-12-21 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0