pepparkaksbak


Nyss hemkommen från mormor där vi har haft en mysig dag tillsammans med pepparkaksbak och julmusik.
Den där julkänslan börjar smått komma smygande nu tycker jag allt. Bara klapparna som saknas. och snön. och julpyntet.



Nu sitter jag och spanar på Bonde söker fru och börjar allt mer tycka att det är ett ganska patetiskt program. Ändå kan jag inte låta bli att kolla på bönderna vecka efter vecka. Jag sitter fast i alla dessa "hitta kärleken-program".

Nähä. Nu ska jag sätta mig på cykeln och trampa bort till jobbet. 16-21 är dagens pass. Bättre än inget, jo men vesst...

Kommentarer
Postat av: Emma

Pepparkaksdegen är inte fel att äta som den är ;) hihi

2009-12-03 @ 20:42:14
URL: http://emmaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0