en tjuga

 

jag bjuder på en tjuga.

yepp.

 

1. Jag är rädd för hundar. På riktigt! Finns endast ett fåtal jag klarar av

2. Kött, korv och köttfärs måste vara överfärdiga för att jag ska kunna äta det

3. Jag är expert på att känna hårstrån innanför tröjan

4. Choklad är mitt favoritgodis

5. Jag har spelat fotboll sen jag var 6 år

6. Jag är såld på Lasses och Håkans musik

7. samt romantiska komedier

8. Jag blir väldigt sällan riktigt arg

9. Sommaren är utan tvekan årets bästa tid

10. Jag behöver oftast musik för att kunna plugga

11. Jag tycker om känslomässiga killar

12. Folk säger ofta ”va?” i telefonen när jag ringer för jag säger Alexandra så snabbt

13. Jag läser tidningen bakifrån

14. Min favoritparfym är Britney Spears ”fantasy”

15. Jag älskar solnedgångar

16. Jag tycker om campinglivet

17. Jag har aldrig färgat mitt hår

18. Min kamera är med mig nästan överallt, dock används den inte alltid

19. Jag förlåter folk väldigt snabbt

20. Jag är allergisk mot damm


Alexandra

 


Kommentarer
Postat av: Kittan

Får man lägga till en? 21an.

* Du är sjukt jävla go och en underbar kompis

2009-02-25 @ 01:26:04
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Kajsa

du är verkligen expert på att känna hårstrån, haha :)

2009-02-25 @ 15:57:57
URL: http://anderssonkajsa.blogg.se/
Postat av: emma

tummen upp för choklad!

2009-02-26 @ 08:38:50
URL: http://emmaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0