när man inte riktigt vet


Idag är en riktig tänkardag. Jag blir så trött på att jag inte vet. Varför kan jag inte bara veta?
Inte ens en lista med för- och nackdelar har hjälpt mig en bit på vägen. Det är något som skrämmer mig och skriker åt mig att jag inte ska förstöra det som finns idag, men vad?

Näe det här gör mig bara så sjukt förvirrad..

Ni är alldeles för många som är utanför Sveriges gränser just nu. ni behövs här hemma ♥

Senare ikväll är det träning på konstgräs. Ska bli skönt att få spela lite boll och träffa tjejerna en stund.

Alexandra - tänker för mycket

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att jag bara är en häck bort:)

2009-02-12 @ 12:06:35
URL: http://anderssonkajsa.blogg.se/
Postat av: A

I know ♥

2009-02-12 @ 15:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0