Väla och Ikea


Igår brummade jag och Emma ner till Helsingborg för en heldag på Väla och Ikea. Jag satt bakom ratten medan Emma fick agera kartläsare. Inte så svårt att hitta till väla tänker väl ni, men med två tjejer som babblar och sjunger om vartannat är det faktiskt ganska lätt att missa både en och två avfarter.

Men fram kom vi tillslut, tro det eller ej.

Efter mååånga timmar och något lättare plånböcker började våra fötter strejka och vi bestämde oss för att köra mot Halmstad igen. Motorvägen hade förvandlats till rena isbanan och ett tag kändes skridskor som ett snabbare alternativ..

Väl hemma började bror min trixa med min nya möbel och...Tadaa! Den fick lådor och kunde till och med stå.

Tack för en mysig dag : )


Nu kommer snart Amanda hit och leker en stund. NICE!

 
bild från sommaren 07

Kommentarer
Postat av: Kittan

Vad blev det för möbel? :)

Ååå det finns väl inget roligare att handla än inredningsgrejer. :D

2009-02-19 @ 21:27:11
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: emma

tack själv plutt!

2009-02-20 @ 10:38:05
URL: http://emmaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0