2008


Det var ett bra år. Men det var absolut inte det året.

Våren - Lasse fyllde 20 och slog till med fest, jag åkte till Egypten, en hel drös fyllde 18, det var lagfester, tandställningen togs bort, sommaren började komma och vi hade de första grillkvällarna.

Sommaren - 89:orna gick balen och tog studenten, vi fick sommarlov, jag jobbade, årets längsta dag kom och vi firade midsommar, vi hängde på stranden, jag träffade Micke, Vip på gothia cup med fia och emma, passade även på att leka av oss på liseberg, campade med sörmans, jag fyllde äntligen 18 och tog körkort, hade massa utekvällar och hängde allt mer med Jöns. Var även på Winnerbäcks konsert.

Höst - Körde gokart med laget, vi hade fler lagfester, åkte upp till stavanger, studentfesterna drog igång.

Vinter - Efterlängtat jullov, drog upp till sälen med lasse samt umgick med fina vänner.

Det är väl ungefär så det har sett ut. Ska bli spännande att se vad 2009 kommer att ge för minnen!


Nu ska jag kila in till Kajsa igen och spela guitar hero.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig sammanfattning vännen!

Kul att vara tillbaka i skolan igen? Händer i helgen? Något planerat? Kan ju se vad vi kan hitta på annars :) är frisk nu iallafall. Freedom! :)

Puss

2009-01-08 @ 20:44:24
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/
Postat av: Ems

ja, den var så fin så jag köpte den (: kommer passa bra till sommaren när man har fått lite färg

2009-01-12 @ 19:11:58
URL: http://emmaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0