Lights will guide you home


2009 hade absolut kunnat fått en bättre start. Jag vet varken in eller ut för tillfället och känner mig faktiskt ganska tom samtidigt som alla tankar snurrar runt, runt, runt.

Det här känns, det känns verkligen långt där inne och jag vet inte vad som händer med mig.
Jag brukar alltid säga att tiden läker alla sår eftersom det faktiskt är sant. Hur lite man än vill höra det så ligger det väldigt mycket i de orden. Det känns bara väldigt jobbigt just nu.

Fina, fina vänner. Ni är bäst. vet ni det?

Alexandra - du saknas mig

Kommentarer
Postat av: Anna

Just call me if you need at anytime :)

Och nej, du behöver inte känna dig dum.

That what friends are for <3

2009-01-13 @ 21:27:13
Postat av: Hanna Karlsson

ser framemot fredag =) Puss och kärlek

2009-01-14 @ 15:51:41
Postat av: Ems

du är minst lika bra!

2009-01-14 @ 23:02:51
URL: http://emmaed.blogg.se/
Postat av: Kajsa

finns alltid här för dig,

bara en häck bort!

2009-01-16 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0