California here we come

Hejhejhallå.

Det har varit en väldigt lugn och skön kväll i form av let's dance och massa OC. Boxarna har stått och samlat damm ett bra tag nu och idag blev jag så himla sugen på några avsnitt. Satte igång avsnitt 1 och nu är jag fast. igen. Jag har ju en del timmar framför mig som tur är.

Sandy: Since the minute you were born, I knew I would never take another easy breath without knowing that you were all right!
Seth: So I'm like asthma?

Summer till Seth: Your breath smells like Marissa! You are so drunk!


Fredag

- vilat ut det sista av sjukan
- fått ett snabbesök av camilla

Lördag
- storstädning i mitt rum
- mysa med camilla på em innan hon flyr landet ♥

Söndag
- förhoppningsvis träning med mina damer

Alexandra - dax för ett avsnitt..

Kommentarer
Postat av: Ems

Haha, Seth är ju klockren!

2009-01-25 @ 20:48:50
URL: http://emmaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0