she's leaving


Jag vet själv hur tråkigt det är att inlägg efter inlägg läsa om nedgångar eller hjärtan som har fått sig en smäll.
Jag kände bara att jag ville få ut lite av det som snurrade inom mig.

Men nu mina vänner, nu tar vi oss i kragen! : )


Efter snart en veckas sjuka börjar jag komma på benen igen. Antagligen har influensan varit på besök. Jag bara måste vara frisk till i morgon eftersom jag ska träffa min fina vän Camilla då. Hon flyttar till Frankrike på söndag. Hur långt bort är inte det? Jag har nog inte riktigt fattat det än!




här är en del av våra äventyr. finns en hel hög med bilder, men jag tror jag nöjer mig här idag! :p
många av bilderna är från sommaren 06, den sommaren var så mycket du och jag. VI ♥

Nu väntar soffan på mig igen, den har blivit som en nya vän den här veckan.

Kommentarer
Postat av: ems

Ett äventyr är allt i mitt rum :) saknar singstar kvällarna.

2009-01-23 @ 12:48:29
Postat av: c

sommaren '06. tider det!

kmr sakna dig

2009-01-23 @ 14:53:42
Postat av: Jönne

Jönne kommer sakna millis! :'(

2009-01-23 @ 15:49:40
Postat av: Ems

Ingenting är sig likt utan dig. Skönt att du börjar bli frisk igen

2009-01-25 @ 20:51:53
URL: http://emmaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0