musik och tankar


Livet är allt bra konstigt ibland. Tankarna fortsätter att snurra runt och jag står väl i princip stilla och bara trampar. Jag kommer liksom ingen vart. Om det är bra eller dåligt att tänka så mycket har jag ingen aning om, men det går inte att undvika. Det är mycket jag inte har en aning om just nu.
Varför ska det vara så svårt? Jag vill så mycket mer än vad jag klarar av för tillfället. Vem har lånat all min energi och glädje och skakat om hela mig?
Det är tomt där allra längst inne och man känner sig så sjukt liten. Huvudet är fullt med tankar men det går bara inte att få ordning inom sig. Åh, Ni vet?

when I close my eyes it's you I see,                                                                             
and it hurts so bad inside of me.


idag är det jag och winnerbäck. han säger så mycket klokt och har precis rätt ord. Yes.
Res mig upp, ge mig lust att hänga på!

18.00 hos Kittan är det som gäller för kvällen. Mysigt värre.
Har ni tur kommer det upp pics här i morgon.

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker om dig Alex! :)

2009-01-18 @ 13:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0