fiestafesta

 

I torsdags efter många om och men satte jag mig bakom ratten med ett gäng grabbar i baksätet och styrde mot Tylösand och Fiesta.

Inne på dansgolvet hookade jag upp med lilla rara söta Anna som var en glad prick denna afton ; ) Anna svängde på riktigt bra medan jag gjorde ett tappert försök att hänga med. Men oooutch; Jag dansar aldrig nykter har nog sina spår i mig, tyvärr.

Det var ett riktigt bra ställe i övrigt och jag tänker absolut ge det en ny chans i sommar, dock utan jobb dagen efter och utan bilnycklar i bakfickan...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

snygg bruuud!

2009-07-12 @ 19:13:23
Postat av: Anna

Du dansar snyggast!

2009-07-14 @ 18:37:50
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0