13 juli


En ledighet på två dagar landade hyfsat skönt i kalendern ska jag tala om.
Nu är det bara solskenet som saknas.

I övrigt rullar the best days of my life på riktigt bra just nu samtidigt som inkomsten hoppat på samma tåg. YEY!
Bonus på det är att om exakt 1 månad fyller jag 19, vilket å andra sidan är lika meningslöst som 17 och kommer ta mig igenom systemets kö lika lite som nu.

Nu måste jag krypa ner i sängen och gömma händerna under kudden innan även de tre stackars naglarna som är kvar ryker..

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har jag sagt om att bita på naglarna fröken Karlsson? Miss you! Ses snart eller?

2009-07-14 @ 18:38:36
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0