swing it...


Igår svängde vi minsann loss på västerhagen till inga mindre än dansbandstoppens Scotts!
Eftersom sångaren i bandet är lika fräsch som hans röst tog jag plats utanför dansgolvet under första halvan av kvällen och vilade istället ögonen på denna man. Och där stod jag bra kan jag meddela.

När Anna och Hampus dansat sig varma ute bland folkmassan lämnade vi hagen en stund och tog oss ner mot hamnen för lite frisk luft. Mysigt, vackert och blåsigt men samtidigt så stilla.

När vi någon timme senare åter var uppe på banan igen knöt även jag på mig dansskorna och försökte hänga med i grabbarnas takt så gott det gick. Och det gick.


I vackra Haverdal

I like it like that.

Alexandra - goo tisdagskväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk första bilden fast lite varmare och lite mer avklätt ;)

2009-07-22 @ 21:20:56
URL: http://annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0