en dag som den här


Efter att ha jobbat kväll igår och dag idag har jag endast fått sova ett par timmar inatt och jag är mer eller mindre helt slut. Arbetslivet tar slut på oss ungdomar minsann.

Ikväll väntar därför melodifestivalen och massa choklad. Precis vad jag behöver just nu. YES!


Efter dagens jobb brummade jag bort till konsträset vid kombihallen där mina ladies laddade upp inför Harplinge-Gullbrandstorp/Kvibille. Efter 90 minuters speltid och en hel hög med stolpträffar och läckra konster vann vi med 10-0.
Ni är bäst!


Nu är det pizzatajm.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är bäst.. måste ta en myskväll snart!

2009-03-15 @ 09:32:18
Postat av: camilla

10-0? ha ha ha vilket äg.

hoppas att du hade en trevlig kväll!

2009-03-15 @ 11:12:07
URL: http://camillasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0