gung på tranevall


På tranevall är det alltid fest!

I lördags hade boels indianer kickoff och en hel drös med människor hade plockat fram festhumöret. Bra musik, fötter som dansade och killar som sjöng lagramsor. Ni hör ju själva!

Dock valde jag det nyktra alternativet och tog bilen dit. Med ett svullet och ömt knä tror jag att det var ett bra val. Framåt småtimmarna när folket började dra sig mot stadens ljus brummade jag istället hemåt till en varm och stor säng. Där låg jag och snicksnackade med en söt prick i grannlandet en stund innan det var dax att släcka ner.

Det var en bra kväll! : )









I like it like that.

Kommentarer
Postat av: johanna

synd att man missade denna tillställning. ser roligt ut:) kommer hem till helgen, har ni träning på torsdag? tänkte hälsa på isf. Puss

2009-03-10 @ 17:18:31
URL: http://johannajosephsson.blogg.se/
Postat av: johanna

okej synd. på lördag jobbar jag dessvärre. tråkigt. men kommer hem nästa helg med. har ni någon match då?

2009-03-10 @ 18:06:42
URL: http://johannajosephsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0