21 maj


Efter att jag lämnat storstaden och släpat på en stor bag i en evighet var jag äntligen tillbaka på hemmaplan.
Smått seg efter gårdagens firande slängde jag mig i solstolen där jag blev liggandes tills Anna kom och skrämde halvt ihjäl mig.
fyyyyy dig, hämnden är ljuv.

Där satt vi och gottade oss i ett par timmar tills vi bestämde oss för att göra ett provåk på fredriks minicross. Runt huset, runt busken, runt huset och så vidare.. När Anna varit nära att dundra in i fredriks bil bestämde vi oss för att det nog var bäst att stanna där. Men det var roligt så länge det varade!

Ännu en mysig dag.


Strax är det dax för taxi Alexandra att rycka in och hjälpa sin bror att komma till vimlet. Vad gör man inte?
Sedan blir det jag och tv:n.

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Alex, nu har jag uppdaterat igen, min blogg var inte död :) tjoohoo! :)

PUSS <3<3

2009-05-23 @ 22:14:39
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0