at Alex's place


Anna här.
Eftersom det tar en halvtimme för Alexandra att skriva ett blogginlägg denna kväll så tar jag på mig uppgiften. Inget ont om Alex, en förtjusande dam i övrigt. Jag kom hit vid lite över sju. Innan Statoil i Getinge stängde var vi där och handlade gotte och pumpade däck. Ja, tro det eller ej men när vi kom ut från macken med våra gottepåsar i högsta hugg så hade höger framdäck punkterats. Vi misstänkte genast den polska bilen som parkerat bredvid och som nu var borta. Tur att Getinge har Statoil och tur att vi blivit godissugna just den här kvällen så vi kunde fylla på luft. Hoppas att bilen behåller luften i däcket så jag slipper cykla till Harplinge imorgon. Match på tranan 16:00 för er som vill se på när vi slår VR08 på hemmaplan. Nu jäklar ska vi ha våra tre första poäng. Det ser inte bra ut på måndagsmorgonen när man öppnar HP och läser att Harplinge IK har 0 p i seriespelet. Åter till Alex... God natt!


Kommentarer
Postat av: Anni

sv: tack alex =D))



hur är det med dej nu? Känner att vi behöver dej på planen ;D :)

2009-05-10 @ 19:05:11
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0