skolpress...


Aldrig mer skolarbeten...trodde jag! Så får jag ett samtal från en av mina lärare som säger att jag kan höja mig om jag skriver en enastående uppsats.
Väldigt gulligt av henne att tänka på detta samtal dagen före betygen ska sättas. YEY.

Jag har skrivit två rader och det handlar än så länge om ALS! Jag har varken ork eller lust till det här kan jag meddela. Inte tid heller för den delen. Fotbollsträningen börjar om 1 timme och jag tänker vara på plats, det är en sak som är säker. Kanske att några smarta rader dyker upp under tiden som jag sparkar boll, vem vet. För här och nu lär dom inte dyka upp i alla fall..

Nu är det tranan som gäller!

Kommentarer
Postat av: Anna

Dåligt av din lärare att komma en dag innan betygen sätts. Sånt gör en lack men du är duktig och kan om inte annat säkert blinka dig till ett högre betyg ;) Haha! Vi synes imorgon på matchen. Vi invalidos får hålla samman i svåra tider :) Köss!

2009-05-27 @ 21:39:24
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0