sunshine


Igår blev det häng med JÖNS, Vi grillade och chillade. Stekte i stolen och spelade spel i solen.
Himla trevligt som vanligt.

Efter att folk blivit grillade på tv:n och jag vilat ögonen i soffan en stund kändes sängen som ett utmärkt alternativ.
Anna brummade hemåt och jag kröp ner i min alldeles för stora säng.

Tack för igår min sköna.



Om 20 minuter ska jag gasa iväg till tranan och möta upp mitt team då det är dax för seriematch. Puuuh vad hett det kommer bli.

Ikväll är det på det igen. WOHO!
Vi ses på tre hjärtan gott folk.

Sol på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv honey. Föredrar dock inte JÖNS! ;) haha

2009-05-03 @ 11:21:37
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0