sjukling - check


Fördjupningsarbete - check
Arbete om döden - check
Utvärderingar om olika föreläsningar - check

Nu börjar listan betas av minsann. Orden som lyder att allt löser sig har följt mig ett par år nu och kommer fortsätta hänga med. Vill man bara så går allt!


Efter att jag tvingade anna att sitta med mig ute i kylan i måndags har jag gått och blivit sjuk. Men det var ju DM-match, stod 4-4 och var riktigt spännande. Det var svårt att komma därifrån som ni säkert ser.

Så nu tänkte jag därför åter lägga mig och fortsätta min kurering tillsammans med OC.

Kommentarer
Postat av: blivande halmstadsbo

onödigt att bli sjuk nu när det nästan e sommar du =P

2009-05-14 @ 17:56:51
Postat av: Anna

Jag sa ju att vi skulle åka hem ;) hur slutade matchen föresten? Se till att vila upp dig ordentligt nu så förkylningen försvinner och benhinnorna kan läka. Krya på dig snygging!

2009-05-14 @ 20:32:26
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0