sol och värme sökes


Eftersom jag har ett fördjupningsarbete som ska lämnas in på onsdag och jag inte har skrivit en endaste rad borde jag verkligen ta tag i det där..

Istället sitter jag och spanar på resor nu innan studenten. Det lutar faktiskt åt att dra den 26 maj - 2 juni.
Det enda problemet som finns just nu är att Camp Sannarp är den 2 juni vilket sägs vara en grymt rolig grej med alla sannarps treor. Så.. ni som medverkat på detta camp tidigare år. Är det något att ha överhuvudtaget?


stek i Alanya 07

Kommentarer
Postat av: Anna

Camp Sannarp suger! Hahaha!

Stick iväg till Grekland, Turkiet eller Egypten, Whatever! Relaxa lite och njut av att sola, bada och ha så roligt som möjligt. Festa kommer det bli gott av ändå då balen och studenten väntar. Ladda batterierna darling!

2009-05-11 @ 23:05:03
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0