jag vill jag vill jag vill.


•jag vill att mina förbaskade benhinnor ska sluta vara inflammerade så att jag kan få lira på grönt gräs igen med några av de bästa tjejerna i världen.
•jag vill att camilla ska sätta sig på ett plan från frankrike så att vi kan välta i diket, köra vilse i ösregn, laga pannkakor och få maxpoäng på "hon har ett sätt".
•jag vill att sommaren ska komma på riktigt så att jag kan hänga i haverdal, vara ute natten lång, få brunbrända ben och leva en students lyckliga dagar.
•jag vill vinna tillbaka all den förlorade tid med mina vänner som dessa tre senaste åren har tagit ifrån mig.
•jag vill att winnerbäck ska sjunga på brottet så att jag kan stå längst fram med solen i ögonen och skrika mig hes till "åt samma håll".
men mest av allt vill jag att du ska komma hem och dränka mig i kyssar och hålla om mig så nära att jag kan känna dina hjärtslag.

Kommentarer
Postat av: camilla

OCH getingstick pa halsen! klassiker.

".. allt om du väntar pa kommer sa smaningom.."

2009-05-09 @ 16:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0