glasögonormen is back


Go kwell i stugan.

Jaha minsann, då var det redan onsdag igen. Och inte en dag på gymmet har det blivit. Ju fler muffins kan jag bittert konstatera. Men vad tusan, man lever bara en gång, right.

Även idag har det blivit häng med Camilla. Drog iväg mig mot Vibäcksvägen runt 11-tiden och drog mig därifrån ett par timmar senare.

Eftersom jag på senaste tid tycker mig ana en viss nedsatt syn på längre avstånd bad jag C göra ett syntest på mig. Hon klickade fram ett sånt där bokstavstest på datorn och jag gjorde mig redo.

C: Ta sista raden.
A: Mm...
Efter en stund.
C: Ah färdigt.
A: Shit. Det var inte bra alltså.

och Där var ett besök hos optikern inbokat ja. AH, jag som trodde jag skulle slippa pryda ansiktet med förstoringsglas ett bra tag till...

Vad tusan ska man ha för bågar? Runda, fyrkantiga, trekantiga, vita, svarta? hm...

Kommentarer
Postat av: camilla

lila, runda. jätterunda.

måste göra ngt roligt snart. annars så strejkar jag med att sova 24/7.

2009-11-04 @ 19:15:56
URL: http://camillasundqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

vad sägs om harry potter-brills?

ska camilla sova till 24 juli? inte illa.

2009-11-04 @ 21:20:27
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0