hemmakväll med livemusik av lasse


Det har blivit en lugn hemmakväll i form av idol och chipsskålen som sällskap. Får nog säga att det blev ett par svettiga minuter när utröstningen stod mellan Erik och Reza. Inte för att det enligt mig borde finnas en tvekan mellan denna helsköna grabb som har en ball röst och denna hesa kvinna med dåliga låtval som inte riktigt når ut med sina ord genom rutan...

Slutet gott, allting gott. Det var nog trots allt dags för Reza att reza hem, kort o gott.


Kvällens guldstjärna går utan tvekan till min pärla, Anna Jönsson. Hon är just nu i Malmö och njuter av Lasses vackra toner vilka hon genom telefonen delade med sig av. AH vad jag hade velat vara där ikväll. Det där samtalet gjorde min kväll!



Nu ska jag krypa till kojs. Om 6,5 timmar ringer klockan och jobb väntar.

GOD NATT.


Kommentarer
Postat av: camilla

trevlig reza reza. hö hö

2009-11-20 @ 23:48:11
URL: http://camillasundqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

:)

2009-11-22 @ 14:01:43
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0