uppe med tuppen


Kokelikokk kompisar.

Eftersom jobbdagarna inte står på rad och väntar på mig för tillfället bli det lätt att man sover till 11, äter frukost vid 12 och gör absolut ingenting vettigt överhuvudtaget resten av dagen.

Så idag tänkte jag bryta trenden lite och klev ur sängen redan 08.00. Hör och häpna. Befann mig nere på gymmet vid halv 11-tiden och lyfte skrot en stund innan Frisagård kallade.

Anna hade som vanligt en smarrig matidé på gång vilken vi satte igång med. Tonfisk, majs, majonäs och lök i en blandning tillsammans med taccobröd och lite grönt på tallriken. Den här damen har än så länge fått mig att tycka om både räkor och kräftor. Nu även lök? hmm, tåls att fundera på om denna tårframkallande råvara faktiskt är god eller om den gör sig bäst i att bota förkylningar...

När vi legat och dragit oss en bra stund i Jönnes säng blev hon lite rastlös och jag fick förklarat att vi faktiskt visst gjorde något. Vi chillade ju. Det gör väl alla nuförtiden?

Men istället för att chilla i Jönnes säng körde vi mot Getinge och lekte av oss vid playstation en stund. Anna ville spela rallyspel och lyckades även idag utan större problem klara sig utan en P-bot.


sommar 09


Kommentarer
Postat av: camilla

anna j måste lära sig att chilla är ett verb. man får chilla ibland. PUSS

2009-10-22 @ 23:27:54
URL: http://camillasundqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

anna j är jättedålig på att chilla. hon försöker bättra sig. nu ska hon cill... jobba var det, just det!

2009-10-23 @ 09:42:36
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: S as in Sofia

Saknar dig alexpalex :) kom hit snart igen!

2009-10-25 @ 11:41:18
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0