det är visst nån som är tillbaka...


På lördag ska jag och Kajsa se Winnerbäck i Göteborg och det kommer antagligen bli grymt. Hade mer än gärna fått en glimt av låtlistan men det verkar vara ett tungt projekt. Tyvärr.

Dock hade jag blivit mer än lycklig om Lasse tagit ton till några av låtarna nedan. 

Kom änglar
Där elden falnar (men forfarande glöder)
Elegi
Hjärter dams sista sång
Inte för kärleks skull
Åt samma håll

Någon av Du får mig, Du hade tid, Faller eller Hugger i sten.

Kom ihåg mig då, Söndermarken och Solen i ögonen brukar vara givna på hans konserten, och kommer antagligen spelas även på lördag. NICE!

Alexandra - lyckorus!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

kommer bli underbart

2009-10-28 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0