att lyfta skrot.


Hej alla balla!

Här sitter jag i svettiga träningskläder och försöker spara på kroppens sista krafter. Tro det eller ej, men jag har äntligen tagit första steget innanför gymets port. Nu gäller det bara att fortsätta släpa sina ludna dit.
Att man får spela precis den musik man vill samtidigt som det finns snyggingar att spana på ska nog hjälpa till på traven...

Har även hunnit med en sväng nere på hemmet idag, 7-13 med andra ord. L E D I G hela helgen klingar riktigt, riktigt gott.

: D

Vårt hus känns just nu som en blandning av illaluktande rök och ett fruktansvärt borrljud som skär in i huvudet. Jag ska ta mig härifrån så fort som möjligt och tillbringa ett par timmar i sköna Harplinge istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0