tre härliga pinnar!


Idag är en bra dag!
Vid 15.00 stod jag och mina damer ute på planen redo att kicka ner VGLT ur 4:an, tillsammans med oss vill säga..
Och vilken match det blev. Mål hit och mål dit vilket resulterade i 5-4 till oss när domaren tog upp pipan i 94:e minuten. Våra tre första poäng ladies. YEY! Dom satt där dom skulle och vi var värda dom efter en säsong full av ren otur!

Det var en sån där fotbollsdag då det mesta gick som det skulle. Det finns inget bättre än när mina stjärnor i laget vet precis hur man tänker och man kan slå den där perfekta bollen och även få tillbaka den precis som man vill ha den. Då är det minsann härliga minuter där ute på planen!

Sen att stolpen inte var på min sida idag är en annan historia...

Kommentarer
Postat av: Ems

skönt att bollen rullade er väg idag :)

2009-09-19 @ 21:57:19
URL: http://emmaed.blogg.se/
Postat av: Anna

vi tog tre pinnar mot snöstorp innan uppehållet med :)

2009-09-20 @ 10:36:32
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: Magnus

Grattis!!

2009-09-21 @ 10:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0