come to me.


Fina sommar, kom till mig NU!

Den 16 juli står jag, hanna och niklas och sjunger med till winnerbäcks underbara texter. Stort plus i kanten är att även Melissa horn kommer stå på scenen. Det kommer bli så himla bra.

Den 23 juli är det p!nk som rockar på scenen. Än så länge är det jag, kajsa och hanna som ska dit. Ikväll bokar jag biljetterna så är det någon mer som är sugen så bara hojta till. OJ vad jag längtar!!


I övrigt smider jag små sommarplaner i mitt lilla huvud. Mitt sommarschema är mer än okej och för en del av slantarna jag kommer tjäna ihop drar jag till värmen i slutet av november och stannar ett par veckor.

Låter det inte förbaskat bra?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

det låter helt underbart! och jag tycker att en tripp till solen i höst lockar det med

2010-04-27 @ 20:56:38
Postat av: Anna

låter finemang bruden. I would if I could! :)

2010-04-28 @ 21:16:31
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0