Länge leve HIK-dam...


Återigen en underbar dag!

Efter en lång och härlig frukost ute i solen hann jag slumra till en bra stund i solstolen innan det var dax att hoppa på cykeln mot jobbet. Dagens pass 12.30-16.00 var ingen tuff match direkt.

Trampade raka vägen hem till min solstol igen såklart. Solen och jag är goda vänner förstår ni och man får passa på när den äntligen är här. Där låg jag och hade det allt för bra tills klockan blev 17.45. Snörade på mig fotbollsskorna och gasade mot tranevall där jag om mina damer äntligen skulle lira boll, trodde jag!

Tre minuter kvar till träningsstart och jag var först på plats. Mycket konstigt tänkte jag. Peppe som skulle hålla i dagens träning såg bekymrad ut och sa gång på gång att 'vi ger det en minut till'. Efter att vi stått och snicksnackat till 18.40 tackade han för visat intresse och jag fick köra hemåt igen. BAD!

Svängde inom vibäcksvägen för att säga hej, men fick lika snabbt köra därifrån då ingen camilla var hemma. Väl på hemmaplan slängde jag av mig fotbollsskorna och snörade på mig joggingskor i stället och sprang en runda i kvällssolen. Sweeeeeet! : )

Kommentarer
Postat av: Anna

Tillåt mig småle :)

2010-04-15 @ 15:06:04
Postat av: Hanna K

Du skulle kört in till Alevallen i stället ;) Nästa år blir banne mig fotboll i Harplinge!!!

2010-04-15 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0