sommartider hej hejdå


Hur är stan en sån här kväll i augusti när sommaren regnat bort?

Vilken sommar vi fick till slut. Trots att jag har jobbat heltid hela sommaren igenom har jag hunnit med att samla ihop ett helt gäng med fantastiska dagar med fantastiska filurer.

Vi har mest hängt på väst. Det är väl här det händer på sommaren om jag förstått det hela rätt. Häng på stranden, chill i hängmattan, dans på leffes till portarna stängdes igen, glass i stora lass, solnedgångar på skrea strand, fotbollskick i sanden, mys i tylösands sanddynor, grymt 20-årsgalej, konserter, ett underbart öland, sena nätter och onda fötter är lite av vad jag och mina vänner har fyllt sommardagarna med. Västkustens tjejer är det bästa som finns ♥


Efter sommaren kommer hösten. Den jag länge gått och skjutit bort från mina tankar. Jag vill inte. Inte än.

I natt när jag inte riktigt kunde sova tänkte jag lite för mycket, precis som man gör när man inte kan sova. Jag är väl medveten om att hösten kommer ta mina 3 finaste stjärnor ifrån mig och det gör precis lika ont i mig varje gång jag tänker på det. Inte ens världens tryggaste famn som höll mig så nära att jag kunde höra hjärtslagen och kyssar i nacken hjälpte mot tårarna.

Jag har lite ångest över en höst utan ER.

och jag är kär.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska veta att jag har seperationsångest! Du är ju min vapendragare, min stöttepelare, min andra hälft, mitt hjärta!

Det känns skönt att veta att det finns en som lyckats få ditt hjärta att slå lite extra och som dessutom aldrig medvetet skulle såra dig. Det gör mig lugn. Du är min skatt!

2010-08-21 @ 11:12:15
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: Ems

Vi har ju i allafall något att se fram emot när höstens mörker närmar sig :) Can't wait!

2010-08-21 @ 16:00:06
Postat av: Sofia

du får komma ner till skåne hur mycket du vill! både jag och anna vill ha dig här så mycket vi bara kan!!

2010-08-21 @ 18:01:43
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Kajsa

jag kommer sakna dig min älskade vän. men du kommer föralltid vara min bästa vän oavsett om vi är grannar eller har några mil mellan oss (herregud, göteborg är ju ingenting)så är du en stor del av mig!



kärleken är härlig, och du är värd det bästa! och han verkar ju vara det ;)

2010-08-22 @ 00:13:28
Postat av: sandra

love is in the air<3

2010-08-23 @ 13:46:57
URL: http://sandragunnarsson.se
Postat av: Johanna

Och kajsa och jag har gärna dig i göteborg så ofta du vill sötnos!

2010-08-23 @ 23:39:18
URL: http://johannajosephsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0