Jobb, jobb, jobb. LEDIG!


LEDIG DAG! Eftersom jag har tagit mig an att jobba heltid hela sommaren igenom uppskattas dessa lediga dagar något otroligt! Ungefär lika mycket som lönelapparna faktiskt.

Så vad har hänt i helgen?

Fredag - Jobb 13-21. När jag väl var på hemmaplan hade energin nollats ganska rejält.
Lördag - Jobb 7-13. Cyklade hem i 200 km/timmen och slängde på mig badkläder för att en stund senare göra precis ingenting alls på skrea strand. Vid 15-tiden fick jag ganska motigt sätta mig i bilen igen för att även jobba 16-21. Slängde mig återigen på cykeln för att hinna med ett par timmar med gänget hos Marcus innan sängen kallade.
Söndag - Eftersom jag kröp ner i sängen alldeles för sent på lördagskvällen trodde jag mer eller mindre att det var ett skämt när klockan ringde 05.55. Jobb 7-16 väntade. Regnet öste bokstavligt talat ner hela dagen igenom och vad passar då bättre än att mysa hela kvällen medan regnet slår mot rutan?

Kommentarer
Postat av: Hanna K

http://hannamathilda.bloggo.nu/

2010-08-11 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0