ett par rader.


Sava di ka!

Idag har vi antligen haft en molnfri och regnfri dag. Forsta pa...jag vet inte hur lange. Vi har legat och haft det bra vid poolen hela dagen lang.

Vi har hangt med 3 goa grabbar fran Falkenber sen i torsdags vilket ar riktigt najs! Utelivet i Patong ar bokstavligt talat helt sjukt. I gar satt vi pa en live-bar ett par timmar och forfestade och sjong oss hesa. Darefter vidare till Seduction och Grabbarna Grus dar vi holl i gang till 04. Sen ut pa gatan dar mama burgare stod och stekte fantastiskt goda hamburgare for 15 spann. Det var annat an donken ska jag tala om.

Tuktuk ar givet efter en utekvall. Sa aven i gar!


Om en stund blir det kak med grabbarna, sen far vi se vart kvallen slutar. Jag och min roda nasa borde ta det lugnt ikvall :)

Thailand ar helt fantastiskt, trots det daliga vadret! Pa fredag styr vi mot Sverige och kylan igen. Hade det inte vart for mina guldklimpar dar hemma hade jag mer an garna stannat kvar har ett bra tag till! Ska bli skont att se er igen!

Puss

Kommentarer
Postat av: camilla

låter som om ni har det fint i thailand alexanra, men nu saknar vi dig alldeles för mkt så nu är det dags att komma hem till Svääärjeh igen :D Hoppas du sett mitt mail på fejan. Om inte så får du ringa när ni landar så möter jag upp er på t-centralen. önskas käk på kvällen?

Ser fram emot att se er :)))) STOR KRAM och njut att den sista dagen imorn :)

2010-12-15 @ 12:08:48
URL: http://camillasundqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

du lever livet i varma thailand och jag sitter och fryser i min lägenhet. livet är inte rättvist alla gånger men du förtjänar det åtminstone så då är det inte lika surt ;) haha! jag ser fram emot att få träffa dig i jul min böna! PUSS!

2010-12-16 @ 16:33:17
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: c

här händer det grejer :)

2010-12-31 @ 11:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0